31 januari Akaroa

31 januari 2017 - Akaroa, Nieuw-Zeeland

Het schiereiland Banks is eigenlijk een oude slapende vulkaankrater. Vanuit Akaroa maken we een boottocht in de krater die uitkomt in de Stille oceaan. Vandaag is het 30 graden hier dus op het water zijn is heel fijn! Vanaf het water hebben we prachtig uitzicht over de bergen en we zien Hectordolfijnen, Furseals en Blauwe pinguïns! Zo leuk dat de kids even hun jetlag vergeten en ook onwijs genieten van alles wat er te zien is!

Omdat het zo warm is, gaan we na de boottocht lekker naar het strand. Een zwart vulkanisch zandstrand waar Luuk en Saar (en wij ook) tussen de ganzen in het water spelen. Ook in ons huisje is het nog flink warm, maar de rivier die hier op de camping stroomt geeft lekker verkoeling. Vanavond plannen maken waar we de komende dagen heen gaan!

1. Louis:
    volg de wind ...
  2. Agnes:
    Luuk had 2 stoelen om te slapen zelfs! Top
  3. Noortje:
    31 januari 2017
    Wat klinkt dit allemaal heerlijk! Geniet er van!
  4. Carla:
    Heerlijk hoor
  5. Therese:
    31 januari 2017
    Leuk om met jullie verhalen een beetje mee te leven.
    Het klinkt allemaal leuk en spannend geniet er van gr M&Th
  6. Niels vlaar:
    31 januari 2017
    Leuk om jullie zo een beetje te volgen.
    Doe de rest de groeten en heel veel plezier!!
  7. Marjo:
    31 januari 2017
    Hoi allevier, wat een geweldige trip en fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal ondernemen. Veel plezier.
  8. Loeki:
    1 februari 2017
    Net alle verhalen achter elkaar gelezen, superleuk!! Nu al veel mooie en gave dingen gezien dus, te gek! Hoop dat de jetlag snel verder bijtrekt en heel veel plezier nog! En rij voorzichtig..
    xxx